2009. november 25., szerda

Fogyókúra helyett pszichowellness-tréning - ne maradj ki belőle!

A fenti képen egyetlen magyarországi fogadott rokonom látható a Kutyatáp nevű macskájával (hogy lehet, ilyen idétlen nevet adni egy macskának?), vagyis ő az a Bányai Gyöngyi, aki kitalálta a pszichowellness módszert a fogyásra. Tudjátok, arról a módszerről van szó, amivel az utóbbi egy év és kb. másfél hónap alatt immár 26 kilót fogytam. De nem csak Gyöngyinek és nekem sikerült megszabadulnunk a súlyfeleslegünktől, hanem nagyon sok embernek Magyarországon és immár Erdélyben is. Épp a tegnap kaptam egy levelet, kedves sepsiszentgyörgyi új ismerősömtől, aki az utóbbi fogyással kapcsolatos bejegyzésemtől fellelkesülve fogott hozzá a különféle táplálékok szétválasztásán alapuló étkezéshez és négy kiló fogyásról számolt be, ami nagyon jó eredmény. Utólagos engedelmével bemásolok egy részt a levélből: "Örömmel jelentem, hogy jól haladokmár 4 kg minusznál tartok, és elég könnyen megy a diéta, nem igazán érzem éhesnek magam - és nem eszem mást, csakis azt amit az adott napon lehet. Gyümölcsnapon is megy a háromszori étkezés, nem is gondoltam volna - azt ne is emlitsem, hogy a család is sokkal több gyümőlcsöt fogyaszt azóta (a példa ragadós...)".

Na most, hogy ennyire felcsigáztam az érdeklődéseteket, akkor elárulom azt is, hogy a Gyöngyi december 4-től kezdődő Fogyókúra helyett pszichowellness-tréning című programjára még maradt néhány szabad hely. A három hétvégén Visegrádon tartott tréningre hétfőig, azaz november 30-ig lehet jelentkezni itt. Sajnálom, hogy nekünk erdélyieknek kissé távol esik Visegrád, de reménykedem abban, hogy néhány új magyarországi barát talán nálam olvasva a hírt, kedvet kap egy kis Karácsony előtti fogyásra. Mellesleg Gyöngyi másfél év alatt negyven kilót fogyott és bár az alábbi kép egyike kissé elmosódott, akkor is jól kivehető, mekkora változáson ment át egyetlen fogadott magyarországi rokonom. :)

Na szóval, most kicsit elhavazott a munka és azért nem jártam az utóbbi napokban errefelé, de fontosnak találtam ezt a bejegyzést megírni hátha valaki az utolsó percben gondolja meg magát. Egyébként annyit elárulok a "munkámról", hogy még néhány jó emberrel "forralunk" valamit, ami még ebben a fázisban "mélységes titok", de ne izguljatok, mert Mikulásjárásig minden titok kiderül. Addig is figyeljetek Chef Viki 30. Vigyázz! Kész! Főzz! kiírására, főzzetek, fotózzatok és blogoljatok - fél szemmel figyellek benneteket, amiért nekem nincs időm úgy részt venni ezen a kiíráson, ahogyan szerettem volna.

9 megjegyzés:

sedith írta...

Van még "titkos" követő, de te ezt úgyis tudod. Az eredmények mindenesetre, nagyon biztatóak, bár korántsem túl nyilvánvalóak még.;):) nem is szándékszom gyorsabban haladni. :)

Jaj, javítsd a dátumot, kérlek, mert decembert írtál november helyett. :)
Puszi és jó "forralást"!

Alíz, Erdélyből írta...

Sedith: köszi a kiigazitást, jó hogy szóltál. :) Ezt még hagyom kicsit, aztán megirom a bejegyzést a tőled és Ottistól kapott kitüntetésre is. Csak most haladjak a "forralással" előbb. :)

M írta...

Kedves erdélyi rokonom, köszönöm!
És nagyon drukkolok. Nektek legalább annyira ott, mint nekünk itt. :)

szannalina írta...

Szia, Alíz!
Edith testvére vagyok, csak jelzem, hogy én is követlek!;):) No nem fegyverrel, se nem ballonkabátban!:)
Puszillak és írjál sokat!

Alíz, Erdélyből írta...

M: Köszönöm és hasonlóképpen szurkolok nektek.

Szannalina: Szeretettel köszöntelek és örülök, hogy jöttél. Amint látod kicsit leálltam egyéb elfoglaltságaim miatt, de hamarosan jelentkezem újabb bejegyzésekkel. Még hátra van négy igen húzós nap, de utána a jólvégzett munka örömével újra jelenkezem.

Hitel Kalauz írta...

Egy ilyen fogyókúra nekem is jó lenne. Mostanában ezt nézegetem: http://fogyokura.blog.hu/

De másra is nyitott vagyok. Hol nézhetek jobban utána a pszichowellness dolognak?

sedith írta...

Hát, nekem már elvonási tüneteim vannak, ami az írásaidat illeti! :)
Puszillak!:)

Alíz, Erdélyből írta...

Hitel Kalauz: ez a módszer fogyásról szól, de nem fogyókúra. :) Egyébként a fenti szövegben megnyitva bármelyik linket, több infót találsz róla. Ill. menj a www.pszichowellness.hu oldalra.

Sedith: nekem is... :((((

sedith írta...

Díjat osztogattam neked! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails