2010. szeptember 16., csütörtök

Szezámmagos palacsinta rókagomba töltelékkel

Ez a finomság az előzőnek egy változata, ugyanis amikor Nóri elmondta a rókagombával töltött tejfölös palacsinta receptjét, azonnal eldöntöttem, hogy kipróbálom panírozva szezámmagos bundával is. Nos, ez a változat talán még jobban ízlett, mint a tejfölös és nem csak nekem, a lányomnak is.

Szezámmagos palacsinta rókagomba-töltelékkel

Hozzávalók: 4-6 sós palacsinta, 4-6 evőkanálnyi rókagomba-töltelék, 2 tojás, 3 evőkanál liszt, 3 evőkanál zsemlemorzsa, 1 evőkanál szezámmag, olaj.

Elkészítése: A palacsintákat megtöltjük a rókagomba töltelékkel a korábbi bejegyzésben található Rókagombával töltött palacsinta tejfölösen című leírás szerint. Ezután lisztbe, felvert tojásba, szezámmagos zsemlemorzsába forgatjuk, majd bő olajban ropogósra sütjük. Paradicsomos salátával melegen vagy hidegen tálaljuk.

Jó fakanálforgatást!

9 megjegyzés:

Jutka írta...

Imádom a rántott palacsintát..épp mára terveztem :)

Bianka írta...

Fantasztikus, imádnivaló

trendo írta...

A gomba kényes termék. De látom, sikerült a csomagolását kitűnően megoldani a palacsintaréteggel. Védőcsomagolásnak meg ott a pocak. Így már biztonságosan szállítható, akár nagy távolságra is :)))

Alíz, Erdélyből írta...

Jutka: erre mondják, hogy egy rugóra jár az eszünk? :)))

Bianka: valóban. :)

Trendo: te már megint fején találtad a szöget! :)))

alterego írta...

Bevásárló cédula: holnap piac, rókagomba!!! :-)))

Alíz, Erdélyből írta...

Alterego: aztán utána beszámoló, hogy tudjam én is, mennyire izlett a családnak. :)

Garffyka írta...

Én szerény vagyok, a palacsintát meghagyom másnak, csak a tölteléknek szánt rókagomba pörköltet kérem szépen :)

M írta...

Alíz, úgy gondolom. hogy Kreatív blogger-díjat, melyet kaptam, ki másnak, mint Erdélyi Konyha szerkesztőségének adhatom tovább, hiszen ez a csapat érdemli ezt meg igazán. Így neked, mint főszerkesztőnek adom át ezennel (ott található a blogomon), s itt is elmondom, amit nálam olvashatsz:

A legnagyobb tisztelettel és elismeréssel nézem, azt a majd egy éve tartó hatalmas és igazán kreatív munkát, melyet az általad vezényelt csapat végez. További sok sikert kívánok ezeknek az igazán kreatív bloggereknek. :)

trendo írta...

Ennyi gomba után az ember,
ha szólni mer...
hogy jólesne mellé köretnek
egy Paté aux pommes de terre,
lehet, hogy megorrol rá
Erdélyből Alíz,
pedig unalmas lehet
mindig egyfajta íz :)
és amúgy sem akarok én itt
durva kommentet írni, nyerset,
bocsánat, hogy idefirkáltam
egy krumplipástétomos verset.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails