2011. november 30., szerda

November kedvencei

Nahát, ez a november is meglehetősen szegényesre sikeredett bejegyzések szemszögéből, úgy látszik ezek a szomorú, szürke késő őszi hónapok nem igazán kedveznek a blogolásnak. Legalábbis nálam... Még szerencse, hogy a Hűséges Olvasóim ezt nem így gondolják, ugyanis akárcsak előző hónapban, most is alig mutatkozik visszaesés a blog látogatottságát illetően. Most pedig következzen az ehavi összegzés, aminek ötletét - mint korábban is említettem már - Mézigörltől vettem át. Ráadásul, úgy tűnik, ebben a hónapban serényebb voltam, mint ő, mert nála még nem látom a novemberi összesítőjét, készített viszont karácsonyi ötletjavaslatot sok-sok finomsággal, amit érdemes megnézni. Most pedig következzen a novemberi összegzésem. 
November kedvence - számomra egyáltalán nem meglepő módon - a káposzta savanyítása lett, amire egy hónap leforgása alatt több mint 2500-an kerestek rá. Emellett számos visszajelzés érkezett más csatornákon is, hogy bevált a recept és nagyon szeretik az ezzel a módszerrel eltett káposztát. Finom is!
Az már meg sem lep, hogy a grízgaluska készítésének receptjére megint több mint 1500-an kerestek rá. S még én hittem azt, hogy ezt a receptet, senki el sem olvassa... :)))
Ahhoz képest, hogy friss zöldséget már nem igazán lehet venni a piacokon, meglepően sokan kerestek rá az ételízesítő receptjére is. Végül is az olvasóim között többen is vannak olyanok, akik olyan égövön élnek, ahol most nincs tél. :)
 Úgy tűnik, ez a torta mégiscsak jó! Hiába voltak fenntartásaim vele kapcsolatosan, mert noha nincs még egy hónapja sem, hogy bejegyeztem, máris közel ezren kerestek rá. 
Nahát, ez is kedvenc lett, pedig nem is reméltem volna. Egyszerű és nagyszerű köret, csak ennek tulajdonítható a látogatottsága.
Na, ez megint egy olyan recept, amin nem igazán értem, miért rajonganak az olvasók, mert ebben a "műfajban" ez is a legegyszerűbb, amit elképzelni lehet. Valószínűleg ez a sikerének a titka is.
Ezt sem rég blogoltam be, máris kedvenc lett, aminek örülök, mert valóban finom. :)
Erre viszont számítottam, vagyis már akkor, amikor beblogoltam úgy véltem, ez az ital hamar kedvenccé válik.
Ez viszont meglep, ugyanis ennél sokkal bonyolultabb, fűszeresebb kacsasülttel már találkoztam, de úgy látszik többen is vagyunk, akik az "egyszerű és nagyszerű" elvet valljuk.
S, hogy mennyire érdemes havonta összefoglalót írni mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy az októberi beszámolómra az elmúlt hónapban közel ötszázan kerestek rá. Ez azt sejteti, hogy az abban a hónapban legkeresettebb receptek sokaknak megtetszett, valószínűleg közülük több is és egyszerűen az összefoglalót mentették az érdeklődők. 


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails