2009. augusztus 16., vasárnap

Mit olvasol?

Jó ez a játék, amit Renáta gurított hozzám, annál is inkább, mert eszembe juttatta, hogy az olvasás terén is komoly lemaradásaim vannak. :) Szeretek olvasni, de sajnos egyre kevesebb időm jut arra, hogy kedvtelésből olvassak valamit, ami valamivel felkeltette az érdeklődésemet. Egyebet, amolyan kötelező "házi olvasmányt" - bikkfa-nyelven írt törvényeket, tanácsi határozatokat és tervezeteket, zagyva sajtóközleményeket, újságokat, stb. - olvasok eleget, de egy jó könyvet, amiben ráadásul ne találjak helyesírási, vagy elválasztási hibát rég olvastam. Amúgy rám is jellemző, hogy egyszerre több könyvet olvasok, de mindegyiket máshol. A képen látható Rejtő könyv a hálóban "lakik" ideiglenesen és olyankor szoktam olvasgatni, amikor még nem vagyok eléggé álmos ahhoz, hogy aludjak, illetve már felébredtem, de még nem akarok felkelni. A Steve Andreas könyvet nemrég kaptam ajándékba Györgyitől és mivel az NLP fölöttébb felkeltette az érdeklődésemet a pszichowellness-táborunk óta kíváncsian forgatom a nappaliban.
A játék szabályai szerint az éppen most, vagy nemrég olvasott könyv 161. oldalának 5. sorát kell leírni, majd továbbgurítani a kérdést két másik személynek. Nos, mivel nem tudtam eldönteni, hogy most akkor a komolyabb, vagy viccesebb oldalamról akarok megmutatkozni, hát leírom mindnkét könyv 161.oldalának 5. sorát.

Steve Andreas: Énkép című könyvének 161. oldalán egy fejezetcím olvasható csupán: "Az énkép kiterjesztése" :)) - asszem itt az ideje tovább lapozni a következő oldalakra.

Rejtő Jenő: A boszorkánymester című könyve 161. oldalának 5. sorában lévő egyetlen ép mondat: "Ne féljen, nem bántom én magát!" - hm, lehet, hogy összefügg az énképpel? Ezt is tovább kell olvasni.

A kérdést és a játékot tovább gurítom Maimoninak, akinél élvezettel olvastam az utóbbi napok blogbejegyzéseit, illetve Wise Ladynek, akinél szintén érdekességeket olvastam, többek közt a kollaidokról. Most pedig megyek rakjam üvegekbe az idei, utolsó adag sárgabarack-lekváromat, amit ma este főztem ki, oszt visszatérek a blogoláshoz és folytatom, mert ebben is sok a lemaradásom. :)

3 megjegyzés:

Maimoni írta...

Köszönöm, holnap teljesítem a feladatot!!:))))

Renata Kalman írta...

Köszi, hogy megírtad!
NLP-s könyvet 10 éve olvastam, Rejtőtől nagyon gyéren.

Alíz írta...

Maimoni: kíváncsian várom. :)

Renáta: Noha hallottam az NLP-ről egészen a pszichowellness-táborunkig nem érdekelt a téma. Most viszont érdeklődéssel olvasgatom.

Rejtőnek a humora megkapó és emiatt nem bírom "kinőni" - ha laza olvasmányra vágyom, legtöbbször Rejtőt, Kishontot és Tamásit olvasok.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails