2011. augusztus 28., vasárnap

Állatvédők bográcsoztak a Nemzeti Gulyás Napon

Kössük össze a kellemest a hasznossal - véltük mi, a Füles Állatvédő Egyesület tagjai és karöltve a Gyergyói Állat- és Természetvédő Egyesület tagjaival szombatra meghívtuk az önkénteseinket, szponzorainkat egy közös bográcsozásra. A találkozásnak kettős célja volt: egyrészt megünnepelni a Nemzeti Gulyás Napot, másrészt kalákamunkában rendet rakni a gyergyószentmiklósi állatmenhelyen. A munka úgy oszlott meg, hogy amíg a Füles készítette a bográcsost, addig az önkéntesek a Gyergyói állatvédő egyesület vezetőinek irányításával rendet raktak a menhelyen.
Vicus, a Füles elnöke hagymát és paprikát aprított.
Manci, az egyik tagja a Fülesnek krumplit hámozott és káposztasavanyúságot készített.
Én a bogrács körül sürögtem-forogtam, Manci furcsállotta, hogy még csak nem is izgulok. 
Vajon elég sós? - a végén megkóstoltam a bográcsost. Mellesleg a többszörösen díjnyertes bográcsosomat főztem meg az állatvédőknek, mert ők megérdemlik.
Amíg főtt az étel az önkéntesek takarítottak - részletek a Füles blogon - vagy egyszerűen játszottak a kiskutyákkal.
Elkészült a bográcsos, a receptjét nem írom le, hiszen egy korábbi bejegyzésemben megtaláljátok a pontos leírást többféle adagos változatban.
Aztán megettük és mindenkinek ízlett.
A kutyukák száraztápot ettek - nekik is nagyon ízlett a kaja.

7 megjegyzés:

4Gyerek írta...

na, csak készítgessed lelkesen ezt a bográcsost. egyszer talán nekem is sikerül megkóstolnom.

Alíz írta...

4gyerek: majd időben jelzem neked, mikor főzök ilyen bográcsost. Jó? :))

Kati írta...

Ti nagyon ügyesek vagytok, és nagyon guszta lett az a bogrács, úgy az igazi!

Vicuska írta...

:D én is megérdemlem! Na, majd egyszer megfőzöm magunknak, most nincs rá lehetőségem...

Alíz írta...

Kati: köszönöm az elismerést. :)

Vicuska: ha felénk jártok, szólj, mert szívesen főzök neked is egy ilyen bográcsost valahol kint a zöldben. :)

Vicuska írta...

Szívből köszönöm, Alíz, még lehet, hogy szavadon foglak :) Ha Budapesten jársz, szívesen látlak én is, sőt, tehetünk egy kiruccanást Kárpátaljára :)

Alíz írta...

Vicuska: fogjál szavamon! Bp.-re úgy tűnik, a közeljövőben nem megyek, de nálam sosem lehet tudni. Mindenképp, köszönöm a meghívást!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails