2011. szeptember 29., csütörtök

Szezámmagos rántott vargánya kétféle körettel és fokhagymás tejföllel

Ez még mindig a kezdőknek szól: ugye milyen zengzetes, étlapra való nevet találtam ki néhány egyszerű étel társításából? Itt akkor nem is lesz receptleírás, ugyanis a szezámmagos rántott vargánya receptjét már leírtam, beblogoltam a fokhagymás tejföl receptjét is, sőt a natúr krumpliét is. Igaz, hogy hiányzik a tányéron látható párolt zöldborsó, de aki nem tudja ezt elkészíteni nyugodtan kihagyhatja, én pedig ígérem, hogy annak a receptjét is beblogolom valamikor. Mindezeket tudva, a kezdő "fakanálbajnoknak" semmi egyéb teendője nincs, mint elkészíteni ezeket a nagyon egyszerű eljárással készülő ételeket, szépen tányérra rendezni - nyugodtan lehet annál szebben is tálalni, mint ahogy én tettem - utána pedig bezsebelni a családtagoktól, de akár vendégektől is az elismeréseket.

Az eMpszi táplálkozási ajánlása szerint zöldség- és tésztanapon fogyasztható.

Jó fakanálforgatást!

PS: Aztán majd számoljatok be nekem is a sikerekről, ha fotót küldtök, kiteszem a blogra.

6 megjegyzés:

Márti írta...

Jöhet is egy adaggal! úgyis mindjárt ebédidő :))

Adél írta...

Ide is jöhet,mert nem csak hogy nem ettem,de még látni sem láttam ilyen szép gombát.Szívesen megkostolnám:)

4Gyerek írta...

laptop szervízszámláját küldhetem? csak mett most csorog a nyálam a billentyűzetbe.

Alíz írta...

Márti és Aleda: szíves örömest küldenék, ha interneten lehetne. :))

4gyerek: számlát köszönöm szépen nem kérek, mert azok érkeznek kérés nélkül is és épp elég, ami így érkezik. :))) S aztán máskor tessék szépen nyáladzót kötni az álla alá, hogy ne sérüljön a billentyűzet. :)))) Amúgy ugyanúgy szívesen küldenék egy tányérral, mint a két előző hozzászólónak. :)

4Gyerek írta...

sejtettem, hogy a számla itt marad.

nyáladzós korból meg nyár elején véglegesen kinőtt Kiffiú is, mentek unokatesónak. úgy, hogy akkor szívesebben venném a fénypostás kóstolót.

Bianka írta...

Ide vele az egész tányérral :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails